Thursday 10 January 2013

Kenapa?

Hai... Post kali ni pasal aku gk... Hahaha... Aku pernah mencintai seseorang sangat-sangat... No... Still sampai sekarang... Dia x pernah bagi aku chance untuk dapatkan penjelasan ataupun diberi penjelasan.. Apa yang dia buat... Tinggalkan aku untuk perempuan lain dan mungkiri segala janji dia.. Dia orang yang telah mengkhianati kepercayaan aku. dia adalah lelaki yang dah hancurkan hati aku selumat-lumatnya.. Aku terlalu sedih masa aku taw dari perempuan tu yang dia pernah minx couple.. Aku menangis... Aku rasa hidup aku kosong terus...  Aku lalai kejap... Aku tahu ALLAH ada untuk aku... Aku tak percaya kedua-duanya sekali... Perempuan tu bukan orang lain.. Dia kawan aku.. Dia kawan yang aku pernah share pasal lelaki tu kt dia.. Aku dikecewakan sampai cmni... Aku dah banyak menangis.. 

No comments: