Thursday, 28 November 2013

Semester Baru!!



Assalamualaikum readers...

Hampir seminggu kat UiTM Dungun, Terengganu. Untuk semester 2. Untuk permulaan, kelas banyak takda sebab lecturer tak masuk. Nasib untuk semester ni, kelas aircond ad berapa ja.. Hahaha.. But it's okay. Sebelum balik U, bercuti ngan family kat Kelantan dan Terengganu.

Frust lak sebab takleh nak upload gambar. USB takda. Erm.. Semester ni duk kat Kolej Tenggol. Tak best la. Datang sini ja, terus nangis. Sebab tak ada kawan kat kolej ni. Best lagi duk kolej Redang. Seriously.. Aku bosan duk Tenggol. Sunyi. Sedih ooooOOooo..
Tapi nak wat cmna. Dah aku bida bilik kat Kolej tu.

Apa lagi eh...

Haaa! Masa mai kolej hari tu, aku cari la barang yang aku letak kat stor. Satu apa tak jumpa. Pelik betul aku. Takut gak aku kalau orang len ter 'ambik'... Aku macam orang gila duk risau pasal barang aku. Ya la. Benda penting yang aku letak. Baju la banyak.. Nak pi kuliah pakai baju kurung banyak. Jarang pakai seluar. (Aku Rasa.. Hahaha)

Okey la. Sekarang aku menumpang kat bilik kawan aku. Disebabkan aku mengalami tekanan perasaan semasa duk kat Tenggol. Hahahaha.. Ya la. Aku nak dekat ngan kawan aku.

Sampai sini ja post untuk kali ni. Dah tak tau nak taip apa.. Tak sabo nak balik rumah Disember depan.. Hahahahahahahahaha....



Post a Comment