Thursday 21 February 2013

Back To ChildHood YearS

Hey, there! Post kali ni berkisarkan zaman kanak-kanak aku dulu. Sedar tak sedar, aku dah melangkah ke alam remaja. Habis SPM dah pun.. Kalau orang dulu-dulu, umur camni dah boleh kahwin.. Hahaha!! Gatalnya!! Camni cerita dia.. Pagi tadi bila aku bangun ja, emak aku yang tersayang tengah mengemas rumah.. Aku pun join emak aku. TadaAA!!! Aku jumpa balik lukisan yang aku lukis bertahun-tahun dulu.. Andrenalin aku melompat-lompat. Otak aku menari-nari. Happy la tu!! Okey.. Ni antara lukisan yang aku scan..

Kucing Masa Darjah 3
Ni nemo.. Hahaha.. Aku dah tak ingat tahun bila aku lukis ikan ni.. Rindunya aku ngan zaman kanak-kanak.. Men masak-masak. Petang2, pi taman permainan ngan kengkawan. Men congkak. Tapi pelik. sekarang aku dah tak minat melukis. Taktau kenapa. Padahal kecik2 dulu, melukis bukan main. AHA!! Try tengok ap yang pelik kat lukisan kucing tu.. Kalau dah jumpa yang pelik, komen taw!!












Sampai jumpa lagi.  A hug... by Ramona R***

3 comments:

Vanilla Maple said...

ikan tu macam hg? betul tak? hahah

zulaika said...

hohohoh. salah.. Tgk kt kucing 2.

Vanilla Maple said...

kucing cacat yang tak cukup kaki kan? haha