Wednesday 6 February 2013

Unit 15



Depan dari kiri{Syifa, ZulaIka, aQilah}
Belakang dari kiri{Kinah, Jawadiyyah, MusLihah, Nini}

Rindunya kat depa... Hah... Ketujuh-tujuh termasuk aku adalah bebudak unit 15... Apa tu? Hee... Hostel... Room-te aku JAWADIYYAH.. Huhu... Miss her so much.. Rajin study ni pagi-pagi.. Memang pandai la... Aku sebenarnya taktau nk ckap apa.. Just... Depa ni sangat baik dan aku rasa bertuah dapat duk seunit ngan depa... Syifa, bestfren aku... Herm... P sekolah, blik sekolah, p prep.. Semua sekali.. Berjalan sekali... Dalam perjalanan nk p sekolah, mesti cerita pasal mimpi.. Hahaha... Then, Nini and Muslihah... Nini ni rajin study.. Asal dari Perak. Comey ja... Baik lak tu.. Muslihah lak, pro dalam Maths.. So... Kalau aku ada problem dalam Add Math aku Maths, aku akan tanya dia.. Dan dia tak pernah marah aku walaupun aku ni x pandai calculus ataupun apa... Pendek kata... Ap2 subjek pun aku akan tanya dia.. Ok... Kinah... Dia roomte ngan cik AQilAh.. Kinah baik.. Aku kenal Kinah masa Form 4.. Malam 1st dia kat MRSM PDRM.. Aku dari Form 1 duk situ. Minggu orientasi la kira.. Aqilah... Dia ni bagi aku jenis yang ceria, otak gila2.. Kawan ngan depa semua memang best... Aku harap hubungan persahabatan kita akan kekal... AMIN.

No comments: